خوش خبر

فرانسه به میمنت قبول شدم. اعتماد به نفسم برگشت.

پراکنده از من

روزایی مثل امروز روزای خوبی هستن. به خصوص اگر روز قبلش هم سر کار نیومده باشی و تو خونه مونده باشی. 


 

من بدم. من بدم که تو خلاء دست و پا می زنم، که گوش هام رو گرفتم که چیزی نشنوم. از نظر من اخبار تلویزیون، و خوندن روزنامه و چک کردن سایت های خبری کلاً منتفیه. واقعا چه کاری از دستم بر میاد؟ همین بس نیست که تاثیر خبرها رو توی زندگیم می بینم؟


ببخشید که نظرات رو پاسخ نداده تایید میکنم. به بزرگواریتون ببخشید.


دو نفر رو میارن م..نا..ظ..ره بعد یکی پسر اون یکی رو که دست بر قضا ی یه جایی هم بوده ش.ه.ید خطاب می کنه اونوقت بچه های بقیه که اتفاقاً همونجا بودن رو شما زوق (ذوق؟ ضوق؟ اون قسمت ساقه سبزی رو می گن که دور ریخته میشه) حساب کن.  

 

بمیرم من.


امروز امتحان فرانسه دارم. امیدوارم سر به سلامت به در ببرم. هر چند که خودم هم میدونم چیز زیادی در چنته ندارم خصوصاً در صحبت کردن.  

 

یه نکته هم بگم شاید برای اونایی که مثل من به زبان ها و گویش ها دقت می کنن جالب باشه. چنته همون چانتا در زبان تورکی هست و به معنای کیسه است اگر اشتباه نکنم. بنابراین چیزی تو چنته داشتن همون چیزی در کیسه داشتن یا چیزی برای ارائه داشتن است.


این رو باید همون اول  می گفتم که بسامه عزیز زحمت کشید پنجشنبه اومد آموزشگاه و برام یه کادوی دوست داشتنی آورد. ممنون عزیزم. واقعا سورپرایز شدم.

عرض سلام

یه کم سرم این روزها شلوغه. مثلاً همین امروز باید تا نه شب بیرون از خونه باشم. همسرک هم خونه تنهاست. آشپز هم احتمالاً ایشونن

 

کلاً ممکنه یه مدت کمتر سر بزنم. گوگل ریدر شرکت پوکیده تو خونه هم اینترنت ندارم. گفتم بگم که نذارید به حساب بی معرفتیم. 

 

روزهای خوب حق ماست.

کمک

الا ای کسانی که از اینجاها رد میشید. آیا کسی هست که بخواد دکترای آموزش زبان شرکت کنه؟ اگر آره به من سریع خبر بده کارش دارم.

تولدم مبارک

امروز روز منه. 

 

پیشاپیش از همه اونایی که تبریک گفتن و قراره بگن ممنونم.