خوبه اینجا هست ...


اگر برادر هستید هرگز پشت خواهرتون رو خالی نکنید. به خصوص خواهری که پدرش رو از دست داده. اگر به هر دلیلی ازش یاد نکردید بدونید که غم عظیمی رو تحمل می کنه و درد می کشه. اگر به تحریک زنتون باهاش قطع رابطه کردید بدونید که درد زیادی رو بهش تحمیل کردید. اگر همسرش مرتب با خواهراش بود و بهشون احترام گذاشت و برگشت و دید شما نیستید زجر عمیقی رو حس می کنه.

اگر برادر بزرگتر هستید و نائب وصیت پدرتون، مسئولیتتون سنگینه. راحت شونه خالی نکنید.

من الان به اندازه یک عمر غم دارم، گریه دارم، بغض دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 http://rishe.blogsky.com

امیدوارم چنین باشم برای خواهرانم ....

من هم امیدوارم

بسامه چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:16

الهی بارانم.. الهی عزیزم
شرمنده ام که اونجوری که باید و شاید در کنارت نیستم..
چرا اخه باید اینجوری بشه... حتما حتما حتما یه تایم برام خالی کن.. حرفایی داریم که به هم بزنیم.. فدات شم..

همین که دورادور هستی خودش کلیه قربونت. حتماباید بستنی بخوریم تا پاییز نشده

سارا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:36

تو بهترین خواهر دنیایی کاش خواهر من بودی

بهترین که نه اما همیشه سعی میکردم خواهر خوبی باشم

amir چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:40

خیلی غمی عمیقی خانومی خواهر وبردار حتما نباید از یه پدر ومادر باشن میشه یه خواهر خوب یا یه بردار پیدا کرد که از واقعیش خیلی شرینتر

نمیشه این غم رو با پیدا کردن یه غیر همخون تسکین داد. میدونم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد