میخوام مفید باشم

سر خودم رو شلوغ می کنم حس بهتری نسبت به خودم دارم. کمتر به خودم گیر میدم و مفید تر میشم.


در راستای پر کردن اندک اوقات فراغت باقیمانده در به در به دنبال کلاس خییاطی می گردم که بعد از ظهر باشه. امیدوارم پیدا کنم.

دوست خوب نعمته


یه بعد از ظهر خوب، با یه دوست خوب. مرسی بسامه. خوش گذشت.

راستی انقدر حرف زدم یادم رفت بگم عاشق عینک دودیت شدم.

امروز


اگر بگم همه چیز خوب راست نگفتم. اما فعلا تصمیم گرفتم به روی خودم نیارم و سعی کنم از وقتم استفاده کنم.


امروز جناب ریی..س ج.م.ه.ور تشریف آورده بود و رسما شهر رو به هم ریخته بود. مجبور شدم کلی پیاده برم چون خیابون ها بسته بود. یه کم غر غر کردم اما بعدش دیدم بهتره از هوای بهاری لذت ببرم والا.


بعد از ظهر کلاس فرانسه دارم استاد هم قد یه دانشجوی فرانسه از ما کار می کشه. حیف که زبان یاد گرفتن رو دوست دارم.

خدایا ...


ای وای ای وای ای وای

داروی شیمی درمانی چقدر گرونه. خدایا رحم کن. خدایا رحم کن. به حال مریض ها گرفتارا و بیچاره ها رحم کن.

دلم روشنه

هوا واقعا سرده. یه دقیقه رفتم ببیرون اومدم یخ زدم. من دوست دارم همه فصل ها روال خودشون رو داشته باشن. زمستون برف بباره تابستون گرم باشه و بهار هوا خوش خوشان. دوست ندارم زمستون بی برف و بهار سرد رو.

دلم میخواد گل بکارم. اما روحیه ام یه کم کسله. دلیلشم اینه که تو این مملکت یه روز خوش بی مشکل وجود نداره انگار. یعنی واقعا بهش رسیدم ها. تا یه مشکلی حل میشه یکی دیگه شروع میشه.

با این حال آرامشی که تو وجودم هست خوشاینده. خدا رو شکر. تنم سالمه و زندگیم گرم. مشکل هم ایشا... حل میشه