امروز


اگر بگم همه چیز خوب راست نگفتم. اما فعلا تصمیم گرفتم به روی خودم نیارم و سعی کنم از وقتم استفاده کنم.


امروز جناب ریی..س ج.م.ه.ور تشریف آورده بود و رسما شهر رو به هم ریخته بود. مجبور شدم کلی پیاده برم چون خیابون ها بسته بود. یه کم غر غر کردم اما بعدش دیدم بهتره از هوای بهاری لذت ببرم والا.


بعد از ظهر کلاس فرانسه دارم استاد هم قد یه دانشجوی فرانسه از ما کار می کشه. حیف که زبان یاد گرفتن رو دوست دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بسامه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:11

من که اصلاااااااا به فکرش نبودم... بی خیال بابا...
می خواد چیکار کنه حالا مثلا؟؟؟
کلاس زبان المانی ما اونجا تشکیل نشد.. با استادمون خصوصی برداشتیم... یه جای دیگه

طنین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:31 http://manbatobaeshgh.blogfa.com/

دیگه زبان با کلاس یاد گرفتن درد سر داده دیگه خانم

واقعاً.

محبوبه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://mzm70.blogsky.com

رئیس جمهور اومده کجا؟

موفق باشی تو کلاس فرانسه

تبریز اومده بود خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد