یه بویی نمیاد؟


یه کم بوی ماه مهر میاد. ماه خنک و دوست داشتنی اما دلگیر من.

من عاشق مدرسه بودم. بهتر روزای عمرم رو تو مدرسه گذروندم. هنوزم سرم رو میدم برم دانشگاه اما واقعاً تو ایران نه. دیگه دلم نمیخواد تو ایران برم دانشگاه.

نظرات 4 + ارسال نظر
mehdi شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 http://jok2jok2014.blogsky.com

بله بوی گند مدرسه میاد.

نه تو رو خدا اینطوری نگید. هیچم گند نیست.

بسامه شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:10

بعضی وقتا فکر می کنم اگه من عقل درست و حسابی داشتم همون لیسانس می زدم بیرون..

منم همینطور منتها نه عقل داشتم نه پول. الآن یه کم عقل دارم پول ندارم. اسپانسر هم ندارم.

سارا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:52

ماه مهر است و دلم مدرسه ای می خواهد
به بزرگی دل خسته این شاگردان

با صفا مدرسه ای دور ز هر تجدیدی
همه اش جمعه به تعطیلی یک تابستان

مکتبی کاش بسازیم در این نزدیکی
تا در آن کودک دانش نشود سرگردان

سارا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:01

بوی پاییز می آید!

بوی تو،

بوی من٬

بوی عشق!

مستی های پنهان٬

بوی باران٬

بوی آرزو،

بوی مهر می آیـد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد