بازم من و مینیمال هام

یه حس خوب و دوست داشتنیه که علی رغم اینکه که پیش دوستات نمیری میان و بهت سر میزن. واقعاً لذت بردم. ممنونم که هستید. 

 

این روزا تبریز خیلی سرد شده. یا شاید هم من سرمایی هستم اما واقعاً تحمل سرما برام سخت شده. قابل توجه گل نسای عزیزم.

 

دارم باقاطعیتی نسبی درس می خونم تا بازم شانسم رو امتحان کنم. میدونم که انقدر مهربونید که برام دعا می کنید. 

  

کلاس فرانسه هم میرم و خوب شما با یک دانشجوی سطح بالای فرانسه دوستید. و من سعی می کنم صحبت کردنم رو خوب کنم که شما هم سربلند بشید. اصلاً شاید یک روز با هم رفتیم فرانسه. مگه نه؟ 

حال دلم ای بد نیست. 

 

من کلی خواسته دارم نه آرزو. به نظرم آرزو دست نیافتنی اما خواسته رسیدنیه.  

 

دلم میخواد بیشتر بیام اینجا اما به یک تحریم مقطعی تن دادم. خدا کنه نتیجه اش عالی باشه. 

 

من خیلی خیلی خیلی امیدوارم. شما هم منتظر خبرای خوب باشید. 

 

دلم برای همه تون تنگ شده بود خوب. دلم نمیاد برم.

 

 

دالی

وای چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود. ببخشید که اینهمه وقته سر نزدم و حالا هم که اومدم نظراتتون رو بدون جواب تایید کردم. 

 

سرم این روزا بدجور شلوغه. سعی می کنم بیشتر بیام.