دالی

وای چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود. ببخشید که اینهمه وقته سر نزدم و حالا هم که اومدم نظراتتون رو بدون جواب تایید کردم. 

 

سرم این روزا بدجور شلوغه. سعی می کنم بیشتر بیام.

نظرات 6 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:35

ل همه مون برات تنگ شده بود... ولی خوب من می دونستم تو نشستی پای درس و اینا

قربونت.
دارم تلاش می کنم

طنین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:37

زودی بیا

چشم خاله

بیتا(ماه شب چهارده) سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:32

امیدوارم این همه شلوغی واسه اتفاقای خوب زندگیت باشه عزیزم :)
خسته نباشی

بیتا جان دعا کن اینطوری باشه

دوست دارم

محبوبه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 http://mzm70.blogsky.com

امیدوارم هرجا هستیم موفق باشی

سارا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18

من که هر روز سری می زدم اینجا و با اعصاب خرد برمی گشتم مث ارباب رجوعی که با رییس اداره ای کار داره هر روز میاد میگن رییس تشریف ندارن

ای وای
من از شما عذر میخوام

گل نسا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

خاله ای کجایی؟

همین جاه خاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد