ترس

حالا که داریم به آخراش نزدیک میشیم اعتراف می کنم که ترسیدم. میترسم نتونم از پس اینهمه مسئولیت بر بیام.

نظرات 3 + ارسال نظر
آلوچه دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 21:52

خاله بارانممممممممممممممممممممم مبارک باشه عزیزم.... الهی به سلامتی بارتو زمین بذاری و با توکل به خدا از پس همه چی برمیای، من مطمئنم که تو مادر نمونه ای خواهی شد همینطور که تو تمام مراحل زندگیت از پس همه چی بر اومدی.
هستم ولی خستم، خیلیییییییییی

وای آلوچه قربونت برم. چقدر خوشحال شدم که هنوز میخونی وبتو. فدات بشم بیشتر بهم سر بزن

مهرگل دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:58 http://my-sweete.blogfa.com

بارانم چقد خوبه که مینویسی مبارک باشه مادر شدنت، تو میتونی مطمئن باش
اگرچه دست تنها سخته ولی خدا هست همسرت هست نگران هیچی نباش

ای واییییییییییییییییییییییییییییی مهرگل چه خوبه که هنوزم مینویسی
خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی
وای دوستای قدیمی که میان آدم انگیزه میگیره دوباره وبلاگ بنویسه
[بوسه]

کاتب چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:05

ای جان خاله بارانم.. مامان عالی ای میشی.. از پس همه چی به لطف خدا بر میای گلم.. التماس دعا

لطف داری عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد