چالش ناک

گفت خسته ام.

گفتم خدا کنه که خستگی جسمی باشه تا با خوابیدن برطرف بشه. خستگی روحی با هیچی خوب نمیشه نه با دوش گرفتن،نه با چرت زدن و به خودم فکر کردم که هر روز صبح باید به خودم یادآوری کنم که بشاش باش، فراموش کن، اینم می گذره ...


نعمتیه که یه دوست خوب داشته باشی که به تموم غر غر هات گوش بکنی و تازه اخلاقش هم تا حدودی شبه خودت باشه. مرسی بسامه.

در راستای دعوت به چالش کتاب خوانی از طرف بسامه خط بالا شما رو به خوندن کتاب های میچ آلبوم (سه شنبه ها با موری، وقت نویس و ... ) توصیه می کنم.

امروز، تلخ، تلخ، تلخ ... جایزه نقش مکمل زن حق شبنم مقدمی نبود سهیلا گلستانی رو بیشتر باور کرده بودم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بسامه شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:07

خواهش می کنم فرزندم...
اخ اخ اخ.. می خواستم بهت پیشنهاد بدم بریم امروز رو ببینیم.. من عاشق پرویز جونم... پس دیدی..

دقیقا منم عاشقشم و البته برای دیدن هیچکدوم از فیلم هاش سینما نرفته بودم که این توفیق رو نصیب خودم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد