دلم روشنه

هوا واقعا سرده. یه دقیقه رفتم ببیرون اومدم یخ زدم. من دوست دارم همه فصل ها روال خودشون رو داشته باشن. زمستون برف بباره تابستون گرم باشه و بهار هوا خوش خوشان. دوست ندارم زمستون بی برف و بهار سرد رو.

دلم میخواد گل بکارم. اما روحیه ام یه کم کسله. دلیلشم اینه که تو این مملکت یه روز خوش بی مشکل وجود نداره انگار. یعنی واقعا بهش رسیدم ها. تا یه مشکلی حل میشه یکی دیگه شروع میشه.

با این حال آرامشی که تو وجودم هست خوشاینده. خدا رو شکر. تنم سالمه و زندگیم گرم. مشکل هم ایشا... حل میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
بسامه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

اخ کمانگیر جون تو هم تگرگ امروز رو تجربه کردی؟.. من بارون رو خیلی دوست دارم.. ولی تگرگ؟؟؟
به نظر من منشا بیشتر مشکلات بی پولیه.. پول باشه صدی نود مشکلات من حله.. اصلا من عقده پول دارم

اونموقع خونه بودم.

همیشه هم بی پولی نیست گاهی مشکلات دیگه ای وجود دارن که روح ادم رو سوهان می کشن

سارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

این سردی نیست باران خانم ، ازش فرار نکن ،مولوی میگه :
گفت پیغمبر به اصحاب کبار / تن مپوشانید ز باد بهار*
کانچه با برگ درختان می کند / با تن و جان شما آن می کند .

اینجا واقعا سرده طوری که من دورم پتو پیچیدم

محبوبه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://mzm70.blogsky.com

دلم منم روشنه

خدا از دلت بشنوه

ادو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 http://www.aduuuu.blogsky.com

منم تا یه حدی این افسردگی رو دارم
هممون داریم
من با اجازت ادت می کنم

واقعا همه مون یه نیمچه افسردگی داریم
لطف می کنی

مهرو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 http://shekaretalkh.blogsky.com

بازم خدا رو شکر که علی رغم سردی بیرون ، خونه ات گرمه.

واقعا خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد