کمک

الا ای کسانی که از اینجاها رد میشید. آیا کسی هست که بخواد دکترای آموزش زبان شرکت کنه؟ اگر آره به من سریع خبر بده کارش دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:09

خیلی جالبه ، خوب حالا در اون رمان طبقات مختلفی حضور داشتند؟ طبقه در معنای جامعه شناسی منظورته یا صنف ؟
من تزویر و ریا در حافظ بود .

بله طبقات جامعه شناسی

اینکه که افراد متعلق به طبقه متوسط رو به بالا یا طبقه کارگر از چه ساختارهای دستوری، واژگانی و معنایی ای استفاده می کنن. مسلما رمانی هم بود که تم اجتماعی داشت و شامل افراد مختلفی از طبقه فرودست بود که زبانشون در تقابل با شخصیت نماینده طبقه حاکم مقایسه شد

عیب رندان مکن ای زاهده پاکیزه سرشت ....

حافظ رند و زیرک

آلوچه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:14

خاله جونم تولدت مبارک.... الهی که همیشه لبخند به لبت باشه و پله های ترقی رو طی کنی.....
عاشقتممممممممم خاله

فدات بشم آلوچه جان

منم عاشقتم عزیزم

شیوا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:02 http://shiva1368.blogsky.com

میشه با فوق دیپلم دکترا شرکت کرد ؟

اگر بخوای بله

محبوبه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 http://mzm70.blogsky.com

متاسفم اصلا اطلاعی ندارم

با این حال ممنون که زحمت کشیدی و جواب دادی

هنگامه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49

نه من مغزم را آک نگه داشتم تا از قیمتش کم نشه

ای جانم
اختیار دارید این چه حرفیه
شما کوه تجربه اید

آرزو پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:25 http://www.alachigh24.blogsky.com

سلام
دوست جدید نمی خوای آجی؟
اگه خواستی *آلاچیق آرزو* لینکم کن و بگو که چی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد