تشکر نبشت


خانم میم که صبح روز 17 تیر 93 با تلفنتون از خواب بیدار شدم، بی نهایت ممنونم. روزم رو ساختید. خانم دوست داشتنی و عزیز، بسیار متاسف شدم که اون لحظه در شهر محل اقامت شما نبودم اما باور کنید طعم شیرین این تماس تلفنی رو خیلی دوست داشتم. شما به من یادآور شدید راهی که این سالها رفتم درست بوده. حیف که خدا به شما فرزندی نداده که مهربانی صداتون رو از ورای گوشی تلفن مزه مزه کنه.


نویسنده دوست داشتنی وبلاگ رنگ بازی بابت تمام عکس های زیبایی و الهاماتی که به من میدید از شما ممنونم. حیف که قسمت نظرات وبلاگ بسته است و من نمیتونم اونجا برای شما نظر بگذارم. صادقانه اعتراف میکنم عاشق کتابخونه و گلدان های شما شدم و آشنایی با وبلاگ شما مایه مباهاته.

زندگی بابت درس هایی که به من دادی ممنون. متاسفم که شاگرد خوبی نبودم.

د.ن. 1: دیشب تا صبح خواب دوست باردارم رو دیدم. خیلی تو خواب دوستش داشتم.
د.ن. 2: خدا کنه بتونم خوندن این فایل رو تموم کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:32 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

” عشق “
در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “


و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “

اما ...

من به هردوشون میگم ” عشق “

تا عاشق نباشی

نه غیرتی میشی نه حسود !

فکر می کنم عاشق که بای معشوق رو در بند نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد