بنیامین


روزهام رو با بنیامین میگذرونم شاید چون کلی خاطره تو من زنده می کنه. خاطرره خوابگاه شهرک و خرید از بازارچه درب و داغونش. خاطره الف. دوستی شیرازی فوق العاده محجوب و دوست داشتنیم که ایشا... همیشه تنش سالم باشه.

من کلاً آدم خاطره بازی هستم. با خاطره هام زندگی میکنم و اغلب از به یاد آوری روزایی که گذشتن، آدمایی که بودن و دیگه نیستن غمگین می شم. حتی گاهی غمگین میشم که اونی که قبلاً بودم نیستم. ناراحتیم به خاطر اینه که در واکنش به بعضی رفتارها و اتفاقات کلی خودم رو تغییر دادم.

حجم بالای احساسات و تفسیرها و مو از ماست کشیدن من مایه دردسره. الآن آروم ترم، نا مهربونی های دیگران رو بهتر درک می کنم و کمتر بهم میریزم. میدونم اینطوری برای خودم بهتره. اما اون منی که نگران نگرانی های دیگران بود و به وجود آدمها بها میداد تو من گم شده. چشمام دارن برق شون رو از دست می دن و دنیام محدود میشه به چهار دیواری خونه خودم.

دوستی هام دارن سطحی میشن. شاید همه آدمها این دوران گذر رو میگذرونن اما به روی خودشون نمیارن. من اما نمیتونم فراموش کنم چی بودم و چرا اینطوری شدم.


جمع شده ها باز شدن. تو خونه صلح بر قراره، حتی با وجود یه کوه ظرف نشسته تو سینک.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:41

روزِ وصلِ دوستداران یاد باد / یاد باد! آن روزگاران یاد باد!



کامم از تلخیِ غم چون زَهر گشت / بانگ نوش باده خواران یاد باد

گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد

این زمان در کس وفاداری نماند/ زان وفاداران و یاران یاد باد

مبتلا گشتم در این بند و بلا / کوشش آن حق‌گزاران یاد باد

راز حافظ بعد از این ناگفته ماند/ ای دریغا! رازداران یاد باد!

سارا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:51

بنیامین ، همسرکه ؟

نخیر. خواننده است.

سارا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:17

سلام دیشب به طور اتفاقی تبلیغات تلویزیون به گوشم خورد که در مورد محصولات بنیامین می گفت به خاطر اون کامنتی که دیروز براتون گذاشتم و پرسیدم بنیامین اسم همسرکه ، اینقد خجالت کشیدم که نگو ، باور کنید عمدی در کار نبود و من نمی دونستم بنیامین کیه و چیه . به هر حال ببخشید عزیزم

خواهش میکنم.
منم محصولات بنیامین رو نمیشناسم.

سارا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:26

آهان می شناسم همونی که برای نسیم زنش خونده ، و چه خوب هم خونده

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد