آهای ...

آهای اونایی که الآن به ضرب کولر خونه تون رو خنک نگه داشتید! بدانید و آگاه باشید که تنها با باز گذاشتن درب بالکن خانه نقلی مان در حال یخ زدن می باشیم. پزشم به شما می دیم حالشم می بریم. والا ...


ترجمه کردن با روزه گرفتن منافات داره. خوب آدم همش خوابش میاد نمیتونه کار کنه. مسئولین رسیدگی کنن.


فعلا همین. کلی کار دارم. توی خونه هم بمب پوکیده. باید جمع شده ها رو باز کنم دوباره.
نظرات 6 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:13

یخبندون زمستونو هم به یاد بیار اون موقع هم ما اینجا حال می کنیم

محض اطلاعاتتون دیگه از اون زمستون های سرد خبری نیست و حداقل خونه ما هوا ملو می باشد

سارا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:17

به خدا خوب اراده و حوصله ای داری ترجمه می کنی ! ما زمان دانشجویی تکلیف خودمونو میدادیم بیرون ترجمه کنن . خدا قوت و طاعات و عبدادات قبول . راستی بنا بود قران بخونی و راز خلقت رو کشف کنی ، به کجا رسیدی ؟

حوصله دارم تا دلتون بخواد.

من رو چه به راز خلقت، من فقط سوال به سوال اضافه می کنم.

بسامه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:41

والا روز من که سر کلاس و تو بی ار تی می گذره و همه کولر دار

تو که از خودمونی. بستنی رو کی بخوریم؟

سارا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:16

خوش بگذره با بسامه ، بسامه دختر خوبیه ، قدرش رو بدون

ممنون. چشم.

گل نسا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15

خاله!
طاعات و عباداتت قبول باشه!
جانیم تبریزیم!!!
لذت ببر خاله، لذت ببر!

سلام عزیز دلم. قربونت برم. جات خالیه. ایشا... هر جا هستی خوش باشی.

دوستم داشته باش شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 http://dilla.persianblog.ir

روز خوش عزیزم
شما در چه شهری این آب و هوای سرد و خنک را دارید؟
نوشته های شما را خواندم بیشتر تشکرات هستند من الان تشکرات ویژه تر از شما میکنم که تشکر کردید
و خاطرات جالبی دارید

ممنون عزیزم. تبریزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد