حس بدی دارم ...

از دست دادن خیلی حس بدیه. کلا" حس فقدان یا از دست دادن غم سنگینی رو باعث میشه. امروز یه دوست خوب رو برای همیشه از دست  دادم. یه دوست که فکر می ‌کردم از تعصب ها و کینه ها به دوره. یه دوست که فکر می کردم یه روح آشناست.

کاش این تموم شدن شکل دیگه ای داشت.
نظرات 5 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:04

سلام چه عجب که پیداتون شد !! سال نو مبارک خانم . کجا بودی این همه وقت؟ نگفتی کسانی هستن که نگرانم میشن با معرفت؟؟

سلام. سال نو شما هم مبارک. واقعا در حالی نبودم که بنویسم اما حالا اونم مرحله رو پشت سر گذاشتم و بهترم.
باز هم خوش اومدید.

سارا یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06

در ضمن برای از دست دادن اون دوست هم بهتون تسلیت میگم . خیلی متأسفم

از دست دادن فیزیکی به معنای مرگ که نه. دوستیش رو از دست دادم.

سارا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:19

خوب خدا رو شکر که اون مرحله ی بد رو پشت سر گذاشتی واقعا این مدت به فکرت بودم . جالبه ! معمولا وقتی کسی یه دوست رو از دست میده اگه خودش مقصر باشه بعداً ناراحت میشه ولی اگه طرف مقصر باشه که با خشم ازش یاد می کنه . حدس میزنم شما مقصر هستید چون به خاطر از دست دادنش ناراحتید .

واقعا نمی دونم مقصر بودم یا نه. بیشتر داستانی شبیه باغ ابسرواتوار دکتر شریعتی رخ داد.

کاتب دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:58

سلام خاله باران
کامنت گذاشتم چند مین پیش نمیدونم ثبت شد یا نه
خوبی؟ سال نوت مبارک
چقد نوشته های اخیرت غم داره..
البته مثه حس و حال این روزهای منه
اگه میتونی دوست خوبت رو برگردون
هیچ چیزی به اندازه یه دوستی خالصانه باعث آرامش آدم نمیشه..
ایامت آروم و شاد

سلام خاله. نه ثبت نشده. سال نو شما هم مبارک.
بله غمگینم متاسفانه. دوستم هم بر نمی گرده. یعنی نمی خوام برگرده. دیگه این دوستی اونی نیست که باید باشه.

مریم دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:19 http://mamo88.blogfa.com

من هم همچین تجربه ای داشتم.. میفهممت.. تا به نبودنش عادت کنی خیلی سخت می گذره.. اما قدر بودن های بقیه رو بیشتر میدونی..
باراااااااااااااااان!!! من تا 26 شدم.. از سی سالگی میترسم :(

‌ ببخش که اشتباه فهمیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد