نیستم

اصلاً اومدم بنویسم که من یه افسرده داغونم. که تنهایی رو با تمام وجودم حس می کنم و به شدت غمگینم. که از اینهمه افسردگی رنج میکشم اما توان مقابله باهاش رو ندارم.


به شدت و دیوانه وار کار می کنم و ترجمه میکنم. شبا غش می کنم از خستگی و روزی رو می بینم که تموم شده باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:19 http://www.shdl.ir

این روزا افسردگی فراگیر شده

سارا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:43

اصلا افسرده نیستی چون ادمای افسرده مأیوس هم هستن و تن به کار نمیدن ولی شما به قول خودتون به شدت کار می کنید، کار کردن خوبه ولی نه اینجوری که از پا درت بیاره

چرا هستم و این به شدت غم انگیزه سارا

آدمک جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:06 http://darodivarsara.blogsky.com

سلام.

بعضی وقتا باید کلا یه سیستم عامل دیگه نصب کرد! باید به سیستم اعتقادیمون اهمیت بیشتری بدیم تا به مرحله بی تفاوتی و بی احساسی نرسیم

منتظر دیدارتان در وبلاگم هستم...و البته تبادل نظر در مسائل اجتماعی و اعتقادی

بله به ارتقا سیستم نیاز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد