حس و حساسیت

حس می کنم خیلی بی خیال شدم. خیلی نسبت به بعضی مسائل خنثی شدم. خودم رو دوست ندارم. اعتقاداتم به باد رفته. یعنی یه جورایی زیر و رو شده. خود الآنم یه کم ترسناکه. خوب اینطوری نبودم. زیادی روشنفکر شدم انگار. این شک ها و فشارهای روحی متوالی کار دستم داده بی حس شدم.  

 

تازه می فهمم که بی حسی بده. 

شاید بعدا بیشتر نوشتم و منظورم رو شفاف کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20

شاید تنوع مشاهدات و اخبار و اطلاعات رسانه ها و تنوع رفتار مردم دنیا و رفتار حکومت و سوء استفاده از شعارهایی که روزگاری همه به آن معتقد بودیم ، در این رخوت و سستی شما نسبت به اعتقاداتت بی تأثیر نیست . باور می فرمایید من هم اینجوری شده ام؟

خیلی ها اینطوری شدن. خیلی ها رو دیدم که کاملا بی اعتقاد شدن. خیلی ترسناکه.
اون قسمت سو استفاده کاملا درسته

سارا شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

سلام ، نیستی ! نگرانتم شدید

نگرانی دارم واقغا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد