موفقیت آمیز بود ...

کنفرانس دیگه. خیلی موفقیت آمیز بود. اول از همه اینکه مشهد عالی بود. امام رضا با تمام وجود من رو طلبید و همه چیز رو جور کرد. بعدش هم اینکه که ارائه مقاله ام در حد قابل قبولی بود. داور از تهران بود. و کار من در این فیلد تنها مقاله کنفرانس بود.

اونجا موفق شدم ساریش رو هم ببینم که نامبر وان این رشته است. تازه گفت دلم میخواست می اومدم سر ارائه ات. خوب این خیلی عالی بود.

وقتی برگشتم دیدم مقاله بعدی که برای کنفرانس دیگه ای فرستادم هم پذیرش گرفته. مقاله همسرک هم همینطور و این یعنی اینکه داره جو خونه کاملا علمی میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نسا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:43

خاله تبریک میگم :)
ایشالا همیشه موفق باشی در هر زمینه ای

به شهر و دیارمان
برسان سلام مارا

ممنون عزیز دلم

حتما سلام می رسونم
بوووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد