گنجشکک اشی مشی ...

پاییز نوستالژیک هم اومد. بوی خوبی میده دوستش دارم اما بی حالی خورشید یه نخود آزارم میده.


کاش من دست از سرزنش کردن خودم بابت اینکه به درجات بالای علمی نرسیدم بر می داشتم. کاش خودم رو می بخشیدم و به جای این حس بد تلاش می کردم موفق بشم.


فیلم حوض نقاشی رو دیدم. اونقدری که فکر می کردم جالب نبود اما بازی شهاب حسینی حرف نداشت.

من گنجشکک اشی مشی رو خیلی دوست داشتم.

دلم موفقیت می خواد و یه عالمه اتفاق خوب.

استارت درس رو زدم. امروز تستینگ و دیسکورس خوندم. قراره اینجا ثبت کنم که انگیزه ام بره بالا.

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52

اتفاقا من هم دیروز حوض نقاشی رو دیدم ، پیام خوبی داره ، امیدواری و عشق ( به همدیگه و به زندگی ) موج می زنه در این فیلم . راستش از احساس لطیف و عمیقی که این زن و مرد دارن من لذت بردم

بله موافقم. اما دلم میخواست فیلم نامه کمی قوی تر بود

سارا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14

اون فایل اسطوره رو چند بار فرستادم + چند مورد دیگه ، نمی دونم موفق شدی بازشون کنی یا نه ؟ فیلم چهارشنبه سوری از اصغر فرهادی و رسوایی از ده نمکی رو اگه ندیده اید پیشنهاد می کنم ببینید

ممنون. فایل اسطوره که ارور میده بقیه رو هم دانلود نکردم ون از حجمم کم مونده

ممنون به هر حال

فیلم های فرهادی رو کلا دیدم حتی فیلم هایی که نویسنده فیلنامه اش بوده

زنبق پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

منم استارت و زدم هر شب یه چیزی حدود ده صفحه درس میخونم:)) میدونم کمه هاااا ولی همینشم خوبه واسه شروع:) اینجوری خودمودلداری میدم

برای شروع خوبه خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد