کاش دوست های استنلی را من داشتم ...

نمیدونم چند وقته که ننوشتم. نوشتنم نمی اومد. اما حالا حرف زدنم گل کرده. اصلا این وبلاگ یعنی من همونطوری که هستم. هروقت تو دنیای واقعی پر حرف می شم و حرفم شنیده نمیشه به اینجا پناه می آرم.

شبکه نمایش یه فیلمی میده به اسم ظرف غذای استنلی. درباره یه پسر بچه هندی یتیم که به دوستاش نگفته پدر و مادر نداره و مدام نقش بازی می کنه که مادرش نیست که براش غذا بپزه و ... .

چیزی که دلم رو می بره شدت درک و فهم و همکاری بین بچه های هفت هشت ساله است. چقدر قشنگ از هم حمایت می کردن و پشت هم می ایستادن.

چیزی که این روزا خیلی آزارم میده نبودن این پشت گرمی است. نبودن یه دوستی که دوست باشه. که بی منت باشه.


نظرات 4 + ارسال نظر
بسامه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:15

سلام عزیزم... چه خبر مبرا... نیستی.. نمی گی این کلاغ پیر دلش برات تنگ میشه؟

سلام خاله
کلا تو مود نبودم. الآن هم همچین خوب نیستم. ببخش خاله
شما گلی

زنبق دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:13 http://dooneyebarf.blogsky.com/

منم دلم دوست میخواد:((
یه دوستی که دوست باشه و بتونم روش حساب کنم
ولی حیف که ندارم

ظاهرا خیلی ها همین مشکل رو دارن و رنج می کشن

زنبق دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:14

روزی هزار بار اینجا رو به امید اینکه نوشته باشی باز میکردمممم
خیلی خوبه که دوباره برگشتی

قربونت برم خاله

محبوبه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 http://mzm70.persianblog.ir

کاش منم داشتم
این آدرس جدید منه

واقعا کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد