بیربط نوشت


یه روزایی مثل امروز خیلی هیجان زده ام و البته کلی انرژی دارم و یه عالمه حس مثبت اطرافم می چرخه. اینجور روزا کلی تصمیم خوب میگیرم و کلی احساس خوب پیدا می کنم. 


دو روز پیش گفتم که پنج شنبه ها معمولا کلاس نمیگیرم چون ممکن سفر پیش بیاد و بخوام کنسل کنم. گفته عیبی نداره من هم گفتم باشه اگر جایی نرم کلاس میگیرم. با من هماهنگ نکرده به بچه ها گفته بیاید. من هم امروز میرم سفر. ای خدا چرا اول با معلم هماهنگ نمی کنن؟ خسته ام میکنه. حتما واسه خودش فکر می کنه دارم ناز می کنم.

دلم میخواد با تمام وجود باور کنم که زلزله کشته ای نداده. خدایا بلا رو از سر ملت دور کن.

یعنی این کابوس هشت ساله تموم میشه؟

کاش این مشکل فعلی حل بشه. یعنی به بهترین شکل حل بشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:13 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

دعا می کنم هر چی انرژی تو دنیا هست جمع شه و مشکل شما حل شه:)

ممنونم بانوی مهر

بسامه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:02

ببین این مشکل گریبانگیر تمام معلمهاس...
حتما حل میشه... فقط بسپر به دست خودش..

امیدوارم بسامه

ملیکا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:04 http://meli1996ka.blogsky.com

حالب بود ولی من چیزی نفهمیدم. اجازه میدی لینکت کنم؟

هرجور راحتی عزیزم

سارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

منظورت از کابوس هشت ساله چیه ؟

اتفاقات این هشت سال اخیر

سارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:30

اهان ، منظور دولت فعلی بود؟ اینا که دارن میرن دیگه ، لگد بدی زدن به مملکت و رفتن

همه چیز رو داغون کردند

ادو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02

امیدوارم مشکل حل شه

ممنونم.

مهرو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://shekaretalkh.blogsky.com

من می ترسم یه کابوس دیگه شروع بشه از این بدتر...

وای مهرو قلب من یکی دیگه تحمل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد