اضافه شد

وقتی این صفحه رو باز می کنم یه جور حس عذاب وجدان میاد سراغم. از اینکه خیلی کم می نویسم و خیلی کم کامنت میذارم. راستش رو بخواید این روزا خیلی دست و دلم به نوشتن نمیره. از نظر دادن هم یه جورایی گریزان شدم. حس خوبی نیست. دلم میخواد بیشتر بشنوم و کمتر حرف بزنم.

الآن حس یه آدم آویزون رو دارم. حدود دو سه ساعت دیگه نتایج رو میدن و من واقعا نمیدونم که چی میشه. هر چی که هست لااقل تکلیفم به این بخش روشن میشه. اما ته دلم این حس رو دارم که تا حدی مقبوله. برای منی که شش سال درس رو گذاشتم کنار و با خودم لج کردم این یه شروع دیگه است. توکل به خدا.

بازم به این پست اضافه می کنم.
فقط در حد مجاز شدن حساب کن. البته روی هم رفته برای شروع بدکی نبود.

نظرات 13 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39

من مطمئنم که تو یه نتیجه خوب می گیری...
تو لایق بهترینهایی عزیزم...

شما لطف داری عزیزم

بیتا(ماه شب چهارده) دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:42

خیلی بازم خوبه که. شروع خوبیه. ایشالله ادامه اش می دی و به نتایج عالی میرسی :) راستی بازم از بابت معرفی فیلمت ممنون:)

ممنونم عزیزم
فیلم هم قابل شما رو نداره

طنین دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:09 http://manbatobaeshgh.blogfa.com/

امیدوارم موفق باشی همیشه عزیزم

ممنون خاله

مهربانو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:10 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

ما رو بی خبر نذار عزیزم..چی شد؟

مجاز شدم اما نه با رتبه خوب.

کاتب دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

شما لایق بهترینایی خاله جون
پس بهشون میرسی..
عالیه گلم

وای لطف داری عزیزم

گل نسا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:46

مبارکه خاله :)

مرسی گل نسا جونم

سارا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:20

سلام دوست خوبم ، من هم مث شما شدم مجاز اما نفرای اخر هستم ، زورم نمیاد چون زیاد نخوندم ایشالا سال بعد قبول شید

من هم مثل شما. خیلی دیر شروع کردیم ما
شما هم سال بعد شرکت می کنید دیگه؟

محبوبه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 http://mzm70.blogsky.com

تو میتونی و موفق میشی

مرسی محبوبه جان

مهرو سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

عزیزم امیدوارم در دکتری پذیرفته بشی ولی از من بشنو آش دهن سوزی نیست

میدونم برای همین هم ناراحت نیستم خاله

مهدی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:03 http://spatman.blogsky.com

سلام دوباره
نتیجه چطور بود؟

سارا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48

شرکت الکی فایده نداره باید حداقل سه ماه بخونیم تا رتبه ی خوب بیاریم ، من ناامید نمیشم ایشالا شرکت کنیم و خوب بخونیم

قطعا می خونیم. ما میتونیم قبول بشیم. امسال استارت بود فقط.

در ضمن عذر می خوام که دو تا کامنت دیگه رو به سلیقه خودم تایید نکردم

لوتوس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46

بعد ۶ سال پشتکارت جای تحسین داره
موفق باشی

امیدوارم این حس خوب یادگرفتن ادامه دار باشه

ادو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 http://www.aduuuu.blogsky.com

بعد 6 سال نتیجه خیلی خوبی بوده

ای همچین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد