بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم ...

ظاهرا سال جدید شروع خیلی خوبی داره. اول از همه اینکه یه طلب تپل که بهش نیاز دارم داره اگر خدا بخواد وصول میشه. خدا طرف رو خیرش بده اگر به موقع بهم بده خیلی خوب میشه.


از اون طرف هم یه تدریس گرفتم که امیدوارم شروع خوبی باشه و بتونم چتد تا کلاس خصوصی خوب بگیرم. ترجمه هم که مثل همیشه انجام میدم و خدا رو شکر از درآمدش راضیم.


خیلی حس خوبیه وقتی تو خنکای خونه نشستی و از خودت و کارایی که کردی راضی هستی. امیدوارم ده روز دیگه که نتایج دکترا میاد از خودم راضی باشم. هرچند که من به درس خوندن ادامه میدم. اصلا درس رو به خاطر خودش دوست دارم. تازه دارم لذت می برم.


باید شروع کنم دوباره فیلم ببینم. راستی اونایی که فیلم های پر طمطراق و لباس های فاخر و دکوراسیون این جور فیلم ها رو دوست دارن حتما آنا کارنینا رو ببیننن. مسلما به پای خوندن رمانش نمیرسه اما من عاشق دیدن تصاویر زندگی اشرافی هستم و این یکی هم اشرافیت روسیه رو به تصویر میکشه. داستان غم انگیز زندگی آنا کارنینا.

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:24 http://mzm70.blogsky.com

اول از همه سال نو مبارک
دوم از همه امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم

ممنون محبوبه جان
امیدوارم برای شما هم سال خوبی باشه

طنین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

پس من باید ببینم این فیلمو حتما

حتما

مهرگان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:38

سلام خاله سال نو مبارک... دکتری قبول شی ... هر چی هم ارزوی خوب داری براورده بشه....

سلام عزیزم. خدا از دهنت بشنوه
ایشا... برای شما هم سال خوبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد